Mô tả công việc
  • Supports customers by providing information, answering questions, and responding to complaints. play a role as front line of support customers and ensure that customers are satisfied with products, services…
  • Taking & processing orders
  • Input special price
  • Communication with sales team on follow up orders
  • Communication with accounting, WH & logistic on follow up invoices
  • Other tasks assigned by Line manager.
Yêu cầu công việc
  • Experience in F&B industry.
  • Good at Communication skill.
  • Good in Solving problem.
  • Good in Listening skill.
  • English: can communication.
  • Proficiently in microstoffice
  • Can work in shift
Phúc lợi công việc
  • Discuss during the interview
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 271 / 1
Logo Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods) Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods)
Lô Vb.17b-19-21a, đường số 22A, khu công nghiệp trong khu chế xuất Tân Thuận, Phường Tân Thuận Đông, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Quy mô: từ 100 - 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
18/12/2020

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàng

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Trung cấp

Ứng viên
Nam nữ
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Customer Service)
Công ty TNHH Thực Phẩm Ngon Cổ Điển (Classic Fine Foods)
Nộp đơn